תוכנית זו, מבוססת מודל של "תשלום עבור תוצאות" ונוהלה ע״י
Keren Morag , הפיילוט התנהל עם 200 אזרחים ותיקים בעיר ת"א-יפו כש- 10% מהם הינם ניצולי שואה, וכלל לווי של מתנדבים ועובדים סוציאליים מטעם עמותת מטב, שעברו הכשרה ראשונית בטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), חיבור למערכת דיגיטאלית של חברת יוניפר שעיקרה הייתה לייצר קשרים משמעותיים ארוכי טווח ומדידות לאורך כל התוכנית כדי לוודא שאנחנו משיגים את התוצאות הטובות ביותר. בסיום התוכנית נמדדו תוצאות מרשימות כש 60% מהמשתתפים, וכ-87% מקרב ניצולי השואה, דיווחו על שיפור במצב בדידותם.